Fotografia ma dzisiaj wiele odnóg. Dwoma podstawowymi obszarami jest jednak fotografia jako sztuka oraz – jako forma reklamy. Korzystając z wielu interesujących rozwiązań, filtrów, kątów padania światła czy perspektywy, możemy przedstawić fotografowany obiekt w najróżniejszy sposób. Zdjęcia reklamowe mają natomiast jeden prosty cel – pokazać produkt w samych superlatywach, aby nabywca zrozumiał, jakie zalety wiążą się z użytkowaniem go.
Są natomiast rzeczy, do których nabycia trudno zachęcić, korzystając wyłącznie z aparatu fotograficznego. Dobrym przykładem jest tutaj odzież. Kiedy szukamy butów, koszulki, spodni czy marynarki, to oczywiste jest, że chcemy przymierzyć je przed sfinalizowaniem transakcji. W przestrzeni cyfrowej nie jest to oczywiście możliwe, nie znaczy to natomiast, że zdjęcia odzieży nie mogą zachęcać do zakupu. Trzeba tylko odpowiednio do tego podejść.
Zdjęcia reklamowe w standardzie XXI wieku
Zdjęcie produktu powinno spełniać konkretne wytyczne. Oglądający je użytkownik powinien mieć świadomość, że zostało wykonane przez profesjonalistę w taki sposób, aby ilustrować każdą zaletę produktu. Wobec ubrań ma się wiele oczekiwań, większość z nich dotyczy wygody. Tego fotografia już nie odda. Co więc zrobić, aby zdjęcia reklamowe elementów garderoby prezentowały się możliwie jak najatrakcyjniej?
Zdjęcia reklamowe: https://fp360.pl/uslugi/zdjecia-reklamowe/
Odpowiedzią na powyższe pytania nie są wcale zręczne fotograficzne sztuczki, ale zdobyczą nowoczesnej technologii. Tzw. zdjęcia obrotowe to metoda prezentowania następujących po sobie fotografii jednego obiektu (fotografowanego z kilkunastu różnych kątów), pozorując tym samym wrażenie ruchu. Produkt zdaje się obracać dookoła własnej osi, a niezdecydowany klient ma szansę na zapoznanie się z obiektem w zupełnie inny sposób.
To o tyle ważne, że jeśli zdjęcia odzieży nie odpowiedzą na pytanie, „czy ta koszulka będzie na mnie dobra”, to przynajmniej pokażą, jak materiał układa się nie tylko z frontu czy tyłu, ale także z innych perspektyw. A takie informacje działają na wyobraźnie znacznie lepiej. Nagle nabywca zaczyna się przekonywać do zakupu, widzi, że materiał układa się zgodnie z jego oczekiwaniami, szew układa się odpowiednio do ciała, a np. długość rękawków jest odpowiednia.
Stworzenie takich zdjęć obrotowych wcale nie wymaga dużo pracy – wymaga natomiast umiejętności i fachowego podejścia. Warto więc w tej kwestii udać się do profesjonalistów, dla których realizacja podobnych zleceń nie ma żadnych tajemnic.
Firma fp360 to właściwy adres dla każdego, kto chciałby wzbogacić swój sklep internetowy o zdjęcia reklamowe dostosowane do współczesnych standardów. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, to dziś jedyny sposób, aby nasz przekaz reklamowy trafił na żyzny grunt. Tylko wtedy nabywcy poczują, że nie są „atakowani” przekazem promocyjnym, a jest on wręcz skrojony pod miarę ich potrzeb. A taka świadomość momentalnie zmienia ich nastawienie, ociepla wizerunek reklamodawcy i staje się fantastyczną płaszczyzną, na której zaistnieć może każda transakcja.
Sprawdź także: https://www.swiatmargo.pl/fotografia-reklamowa-kiedy-chwyta-za-serce/