W języku potocznym często zdarza się, że pojęcia takie jak kredyt oraz pożyczka używane są w sposób wymienny. Tego rodzaju sposób postępowania nie do końca jest właściwy. Wszystko za sprawą...
Niezależnie od charakteru prowadzonej działalności, każdy przedsiębiorca nieustannie poszukuje skutecznych sposobów na rozreklamowanie swojej marki. Nie ma wątpliwości, że targi branżowe stwarzają ku temu świetną okazję. Mniejsze czy większe eventy...
Skuteczna reklama jest jednym z najważniejszych czynników, które maja wpływ na osiągnięcie sukcesu. Dotyczy to każdej firmy, bez względu na jej wielkość oraz branżę w jakiej prosperuje. Na drodze do...
Prowadzenie własnej firmy to nie lada wyzwanie. O ile założenie jest często kwestią kilku minut, o tyle rozwój i pomnażanie zysków wymagają już o wiele więcej zaangażowania. Właściciele małych firm...
Branża zakładów wzajemnych kilka lat temu przeżyła spory szok. Wprowadzenie nowych przepisów sprawiło, że legalną działalność mogą dziś prowadzić jedynie firmy posiadające licencję wydawaną przez Ministerstwo Finansów. Przewidywania pesymistów wróżących,...
Zeznanie podatkowe jest oficjalnym dokumentem, zawierającym zarówno dane osobowe podatnika, jak i ważne informacje na temat jego sytuacji finansowej – na przykład o jego przychodach oraz posiadanych ulgach czy zobowiązaniach....
Sam outsourcing nie jest nowym rozwiązaniem w polskiej czy tym bardziej światowej gospodarce. Jest to jednak bardzo dynamicznie zmieniająca się forma współpracy, która może okazać się nie tylko skuteczną receptą...
Kto z nas nie zna uczucia niepokoju, które towarzyszy sprawdzeniu salda swojego konta bankowego. Zwłaszcza pod koniec miesiąca lub tuż przed wypłatą, kiedy środki na życie drastycznie się uszczuplają. Oszczędności?...
Jeszcze kilkanaście lat temu, kiedy serwis YouTube dopiero wkraczał na salony, nikt nie przypuszczał, że umieszczanie filmików w Internecie może stać się sposobem na życie. Potencjał działalności internetowej wydaje się...
Posiadasz własną firmę i zastanawiasz się jak skutecznie poszerzyć swoje zasięgi? Tradycyjne kanały promocyjne czasem nie wystarczają do optymalnego promowania własnych usług. Nie trzeba być specem od PR-u by wiedzieć,...