Wiele osób sądzi, że w dobie internetu na targi i wystawy praktycznie nikt już nie przychodzi. Jednak wciąż duże eventy przyciągają wielu wystawców i gości. W niektórych branżach choć raz w roku warto pojawić się na takim wydarzeniu. Tego typu imprezy pozwalają na zdobycie nowych klientów, a także nawiązanie kontaktów biznesowych. Jednak kluczem do tego, aby obecność naszej firmy w takim miejscu przyniosła oczekiwane korzyści, jest nie tylko dobra oferta, ale także przyciągające uwagę stoisko. Czego nie może w nim zabraknąć? Podpowiadamy.
Wyeksponowane logo firmy
Jednym z najważniejszych elementów, który musi pojawić się na każdym stoisku targowym, jest dobrze widoczne logo firmy. Istnieje wiele sposobów na jego wyeksponowanie. Do tańszych metod należy umieszczenie go na roll-upie. Może znajdować się ono również na ścianie, bądź innym elemencie zabudowy stanowiska. Jeżeli decydujemy się na wykorzystanie elementów multimedialnych takich jak tablety, czy telewizory, warto przygotować ciekawą animację lub grafikę z logiem naszej marki. Dodatkowo warto je umieścić na wszelkich gadżetach reklamowych takich jak długopisy, notesy czy smycze.
Zabudowa stoiska
Podstawą każdego stoiska jest jego zabudowa oraz meble. Czynniki te uzależnione są od tego jak dużą powierzchnię zarezerwowaliśmy, a także jaka jest jej lokalizacja. Najchętniej wybierane są wyspy, czyli stanowiska wolnostojące, a także półwyspy, gdzie jedna ściana stanowi tło. Z kolei najmniej atrakcyjnym położeniem jest umiejscowienie swojego stoiska między innymi, ponieważ wówczas potencjalni klienci mogą je przegapić.
Na stronie https://exposystemy.pl do wyboru mamy modułowe oraz indywidualne stanowiska. Te pierwsze wykonane są z gotowych elementów, które zgodnie z zamówieniem naszej firmy zostaną odpowiednio połączone. Indywidualne z kolei są droższym rozwiązaniem, lecz oferującym niemal nieograniczone możliwości dotyczące zarówno kształtu jak i postaci stoiska.
Niezbędne meble
Wybór poszczególnych mebli, a także innych elementów przy stoisku powinien być uzależniony między innymi od charakteru targów. Niemal zawsze jednak punkt taki powinien być wyposażony w ladę. Jej wysokość musi być uzależniona od tego czy potencjalnych klientów chcemy przyjmować na siedząco, czy na stojąco. Jeżeli dodatkowo podczas takiego wydarzenia chcemy udostępnić kontrahentom możliwość zawierania umów, warto zarezerwować miejsce na uboczu, gdzie będzie można spokojnie porozmawiać przy stoliku z krzesłami.