World360.pl
  • Aktualności
    • Blog dla facetów
    • Zobacz także
  • Biznes i Finanse
  • Dom i Wnętrze
  • Moda
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda
No Result
View All Result
  • Aktualności
    • Blog dla facetów
    • Zobacz także
  • Biznes i Finanse
  • Dom i Wnętrze
  • Moda
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda
No Result
View All Result
World360.pl
No Result
View All Result
Home Biznes i Finanse

Reklamy zewnętrzne — czym się kierować przy ich wyborze?

by
in Biznes i Finanse
0
reklama
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Reklama zewnętrzna nieprzerwanie od wielu lat cieszy się wśród przedsiębiorców dużym powodzeniem. Jest to jeden z najprostszych sposobów na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, który obecnie jest już nieodłącznym elementem przestrzeni publicznej. Powinna zostać zaprojektowana w taki sposób, aby została łatwo zauważona i zapadła w pamięć konsumenta. Czym kierować się przy jej wyborze? Podpowiadamy.

Reklama na bilbordach

Reklama billboardowa jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych form reklamy zewnętrznej. Umieszcza się ją wzdłuż dróg oraz w pobliżu obszarów o dużym natężeniu ruchu takich jak centra handlowe, czy stadiony. Bilbordy mogą występować w różnych formatach. Do wyboru mamy formy statyczne, które zwykle widzimy na poboczach dróg lub cyfrowe, gdzie na ekranie LED wyświetlane są animacje. Billboardy zazwyczaj stanowią jeden z elementów zintegrowanej kampanii reklamowej. Powinny cechować się odważnym i rozpoznawalnym formatem. Taka forma reklamy jest szczególnie korzystna jeśli chodzi o podnoszenie świadomości marki, produktu lub jej promocji. A ze względu na jej opłacalność jest wykorzystywana we wszelkiego rodzaju kampaniach.

Kasetony reklamowe LED

Reklama zewnętrzna może obejmować też kasetony lub tablice LED. Ta pierwsza forma jest zdecydowanie tańsza. Pozwalają one wyróżnić się z otoczenia i najczęściej stosowane są przez inwestorów prywatnych. Dzięki podświetleniu nasz lokal jest widoczny nawet wieczorem, rankiem i w nocy. Ten typ reklamy w Krakowie cechuje się niskim kosztem wykonania, trwałością, oryginalnością i możliwością oswajania z marką osoby przechodzące obok lokalu. Warto przed wejściem postawić również wolnostojące pylony lub totemy reklamowe.

Mobilna reklama, czyli car wrapping

Jednym z rodzajów reklamy zewnętrznej jest car wrapping, czyli oklejanie pojazdów prywatnych lub komunikacji miejskiej takich jak autobusy czy tramwaje. Jest to dobry sposób na budowanie świadomości marki wśród konsumentów mieszkających w dużych miastach, ponieważ przemierzając ulicę czy stojąc w korkach taki obrandowany pojazd mogą zobaczyć setki odbiorców.

Reklama z siatki winylowej

Ten typ reklamy zewnętrznej zazwyczaj montowany jest na dużych obiektach takich jak wieżowce czy rusztowania. Siatka winylowa przepuszcza światło, aby lokatorzy budynku mieli zapewnione odpowiednie doświetlenie pomieszczeń. Stosowane są też reklamy z pełnego winylu, jednak montowane są one jedynie na częściach nieruchomości pozbawionych okien.

Szukaj w serwisie

No Result
View All Result

Recent News

  • Kijki narciarskie – na co zwrócić uwagę przy ich wyborze?
  • Meble tapicerowane – na co zwrócić uwagę przy zamówieniu?
  • Jak przeprowadza się odwodnienia placu budowy?
  • Aktualności
  • Biznes i Finanse
  • Dom i Wnętrze
  • Moda
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Aktualności
    • Blog dla facetów
    • Zobacz także
  • Biznes i Finanse
  • Dom i Wnętrze
  • Moda
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.