Bohaterem tego artykułu jest potykacz reklamowy. Jest to narzędzie służące do budowania wizerunku, promocji produktów i usług oraz skradania uwagi odbiorców. Żeby móc korzystać bez ograniczeń z jego funkcji, trzeba wybrać odpowiedni dla siebie rodzaj. O podkategoriach i ich cechach opowiadamy w kolejnych częściach tekstu.
Potykacze reklamowe i popularne podkategorie
Należą do najpopularniejszych stojaków reklamowych oraz stanowią podstawowe wsparcie działań promocyjnych prowadzonych przez firmy o różnym charakterze działalności. Mowa o potykaczach reklamowych, które obecne są w salach konferencyjnych, halach targowych i w przestrzeni miejskiej. Uwzględniając ich zastosowanie, najprościej podzielić można je na:
-
potykacze reklamowe wewnętrzne
Ta pierwsza grupa obejmuje stojaki przeznaczone do użytkowania wewnątrz budynków, a do drugiej zaliczymy modele, które z powodzeniem można stosować na zewnątrz. Te granice nie zawsze są tak wyraźne. W ofercie producentów (np. w sklepie internetowym topexpo.pl) znajdują się produkty, które nie ograniczają się do jednego zastosowania. Dzięki wysokiej jakości materiałom i odpowiednim zabezpieczeniom można wykorzystywać je i w lokalach, i na świeżym powietrzu. Przykładami takich wielofunkcyjnych produktów są potykacze typu T z wodną lub wypełnioną piaskiem podstawą.
Głównym zadaniem wspomnianych potykaczy reklamowych typu T i kolejnych – potykaczy typu A jest prezentacja plakatów i grafik stworzonych w celu promocji produktów oraz usług konkretnej firmy. W tym miejscu wyróżnić możemy jeszcze jedną podkategorię, a mianowicie potykacze kredowe, które również pozwalają na przekazywanie ważnych informacji, jednak treści są na nich zapisywane ręcznie. Oferują więc nieco większą swobodę i co za tym idzie, są w szczególności polecane właścicielom lokali z szybko zmieniającą się ofertą, np. pubów, ogródków letnich czy restauracji.
Gdzie warto zamówić potykacze reklamowe?
Znajomość podstawowych podkategorii tych stojaków ułatwi ci wybór konkretnego produktu. Żeby zakup był satysfakcjonujący, nie wystarczy skupić się na samym wyglądzie produktów. Staranne wykonanie, ciekawa kolorystyka i nowoczesny styl mogą pomóc w zdobyciu uwagi klientów oraz jeszcze skuteczniej wyeksponować materiały reklamowe. Ale równie istotne są jakość materiałów, z jakich wykonano potykacz reklamowy, jego mobilność i stabilność. To one bezpośrednio wpływają na komfort i zadowolenie z użytkowania.
Gdzie możesz zamówić potykacz reklamowy zewnętrzny lub wewnętrzny, którego jakość i wygląd spełnią twoje oczekiwania? Zachęcamy cię do sprawdzenia oferty sklepu topexpo.pl, specjalizującego się w produkcji stojaków reklamowych i innych rozwiązań przeznaczonych do prezentacji wizualnej. Asortyment sklepu naprawdę robi wrażenie, a kolejni zadowoleni z zakupów klienci potwierdzają walory produktów i obsługi, która służy pomocą i chętnie dzieli się swoim doświadczeniem.