Chcąc zorganizować szkolenie, spotkanie biznesowe lub inne spotkanie firmowe, warto podjąć współpracę z hotelem biznesowym, który przede wszystkim zaoferuje nam dobrej jakości przestrzeń, a także zaplecze gastronomiczne i bazę noclegową. Jeżeli spotkanie biznesowe obejmuje cały weekend, wynajem pokoi hotelowych jest koniecznością. Czym powinniśmy się sugerować, gdy chcemy wybrać hotel dla firm?
Organizacja spotkania. Jak wybrać hotel biznesowy?
Przede wszystkim, gdy chcemy sprawnie zorganizować spotkanie firmowe, powinniśmy kierować się doświadczeniem obsługi hotelowej oraz opiniami, na jego temat. To pierwsze kryterium. Hotel biznesowy to miejsce, w którym jednocześnie może odbywać się wiele spotkań. Ważna jest więc logistyka, dzięki której uczestnicy jednej konferencji, nie będą przeszkadzać uczestnikom drugiej.
Dodatkowo, musimy brać pod uwagę takie aspekty, jak:
– lokalizacja hotelu biznesowego,
– łatwość dojazdu,
– posiadanie różnych sal szkoleniowych,
– dysponowanie odpowiednim zapleczem socjalnym, gastronomicznym,
– możliwość wynajęcia pokoi.
Spotkania firmowe w odpowiednich warunkach
Uczestnicy spotkań firmowych na pewno chcą, aby odbywały się one w dobrych warunkach. Wyposażenie takiego miejsca, jakim jest sala szkoleniowa, ma ogromne znaczenie. Powinna być zaprojektowana i urządzona w taki sposób, który pozwoli na spokojne wygłaszanie wykładów, przemówień, a także zrozumiały ich odbiór.
Akustyka, wyciszenie, tłumienie pogłosów, instalacja odpowiedniej jakości instalacji audio-video (w szczególności zaś nagłośnienia) sprawi, że mówca będzie dobrze zrozumiany, słuchacze zaś dokładnie zrozumieją przekaz.
Udana współpraca z hotelem biznesowym
Hotel biznesowy powinien nam zaoferować taką przestrzeń, na jaką zasługujemy. Trudno nie wspomnieć również o przestrzeni gastronomicznej – tam właśnie będzie można spożywać posiłki, jak również o bazie noclegowej. Gdy konferencja odbywa się w trybie piątkowo-weekendowym, uczestnicy spotkania nie będą zmuszeni szukać noclegu na własną rękę.