Pozycjonowanie stron internetowych to działanie, które ma na celu zwiększenie widoczności konkretnej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. W ramach tego procesu agencja SEO wykonuje wiele różnych czynności. Jedną z nich jest tworzenie wartościowego contentu, dzięki któremu relatywnie łatwo po przeprowadzeniu odpowiedniej optymalizacji technicznej można wpłynąć na pozycjonowanie stron www. Co jednak należy wiedzieć w kontekście content marketingu i tego jak oddziałuje on na pozycjonowanie stron w internecie? Podpowiadamy.
Dlaczego content wpływa na pozycjonowanie stron internetowych?
Warto mieć świadomość tego, że treść stanowi jeden z głównych elementów, który wpływa na pozycjonowanie stron. Wielu specjalistów uważa, że SEO nie istnieje bez dobrych treści, a także odpowiednio dopasowanych fraz kluczowych. Dlatego, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki w wyszukiwaniach Google i zwiększyć widoczność witryny, a co za tym idzie, przychody ze swojego biznesu, należy tworzyć wartościowe treści i publikować je na swojej witrynie.
Jakie treści wpływają na pozycjonowanie stron w internecie?
Wszelkie treści, które znajdują się na naszej witrynie internetowej, mają wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Żeby jednak były one odpowiednio dobrane i kierowały na stronę klientów faktycznie zainteresowanych oferowanymi przez nas usługami czy produktami, musimy dobrać właściwe słowa kluczowe. Takie działania najlepiej powierzyć specjalistom. Doświadczona agencja SEO, taka jak firma Widoczni, najpierw przeprowadza audyt SEO, na podstawie którego analizuje dotychczas umieszczone w witrynie treści, dobiera właściwe słowa kluczowe, a także przeprowadza szereg działań on-site i off-side, które mają na celu optymalizację techniczną strony.
Kiedy specjaliści wykonają wszystkie umożliwiające pozycjonowanie stron www czynności, można zająć się tworzeniem contentu. Jakie treści należy publikować na swojej witrynie, aby wpływały na jej widoczność? Przede wszystkim opisy produktów, kategorii, a także wpisy blogowe. Mogą mieć one charakter edukacyjny lub poradnikowy. Muszą znaleźć się w nich jednak określone podczas audytu SEO słowa kluczowe, czyli frazy wpisywane w wyszukiwarkę Google przez internautów.
Czy tylko content wpływa na pozycjonowanie stron w internecie?
Content to istotny czynnik, który wpływa na pozycjonowanie stron, jednak niejedyny. Dlatego, aby zwiększyć widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google, warto wcześniej przeprowadzić jej audyt SEO. Takie działania oferuje na przykład agencja SEO Widoczni. Specjaliści poza tym, że dopasują odpowiednie dla naszego biznesu frazy kluczowe i przygotują treści na witrynę, wykonają również szereg czynności, dzięki którym od strony technicznej stanie się ona zoptymalizowana nie tylko pod wymagania algorytmów Google, ale również pod doświadczenia użytkowników. Fachowcy mogą poprawić jej prędkość, meta dane, mapę strony, czy zmienić adresy URL na bardziej przyjazne. Ważne jest także wdrożenie protokołów bezpieczeństwa SSL czy HTTPS.
Więcej informacji na stronie: https://widoczni.com/pozycjonowanie-stron/